torsdag 14 augusti 2008

Medium

såå!
Nu har jag kontaktat ett djurmedium ,för er som känner till händelsen
om morris den röda katten jag hittade på skepparholmen och "droppade"
honom hos Åsa. Min son skulle passa honom men han lyckades
sjabbla bort honom (inte första gången han sjabblar bort katter : ) ).
Men iallafall så är han försvunnen ,katten alltså.
Vi har varit bekymrade över honom och fått bannor av Åsas granne.
Så då skickade jag ett kort av honom till ett medium i Gustavsberg.
Det hon fick fram var att han var " hemma" . hon såg honom inte som en sommarkatt
utan en som varit på vandring när jag hittade honom en väldigt social katt
som nu hade hittat hem .
troligtvis hemmahörande runt skepparholmen . jepp så har vi kastrerat katten åt ägarna.
Om ni nu har en okastrerad katt därhemma släpp inte ut den Åsa o jag kanske
sätter klorna i den o kastrerar den ...... Kram G

3 kommentarer:

Monica sa...

Skulle vara kul om det stämde , men man vill enda veta mera!
Vi kan väl ta en fredags kväll till skepparholmen så kanske han dyker upp igen;)//Monica

sofie sa...

Hej Nilla nu traskar jag in på din blogg vi har pratat en gång i telefonen hos Åsa jag är hennes moster.

Maria sa...

Hahaha va roligt med Morris.. hoppas verkligen att det är så att han har hittat hem :-)
håller med Monica, en promenad med picnic på skepparholmen kanske hihi.