lördag 4 oktober 2008

tänkt av mig


jag tycker det är intressant o ttta på andras bloggar.
och visst ska man få skriva vad man känner det är väl det som är vitsen eller hur?
men i vissa fall blir oskyldiga inblandade o jättelessna
för något som dom inte själva har gjort men ändå blir det en anklagelse
direkt till den personen .
för vi alla läser ju kommentarer o där står det ju namn som det gäller.
det finns dom som tog väldigt illa vid sig o blev jättelessna.
Det fick mig att tänka till att man kanske inte ska diskutera allt på en blogg.
men ska ju få skriva tankar men kanske inga namn?
det är iallafall mitt tänkande idag kram på er o var rädda om det ni har.

1 kommentar:

Maria sa...

Men oj.. har jag skrivit något tokigt? Vet inte om det är mig du menar men om det är det så har jag inte tänkt och kan heller inte förstå vad det skulle var. Men om så hoppas jag att jag får reda på det!!! Kan tänka mig att det är jag då jag har haft en down period återigen :) Om det nu är jag så får jag väl be om ursäkt men tala helst om rskt ut om det är jag så jag vet! Har bara skrivit vad jag känner ju...