tisdag 11 november 2008

Fy fan

Jag har precis läst en artikel på Expressen där vuxna män
köper in hundar på blocket billigt av barnfamiljer som tror att hunden kommer till landet o får en bra miljö.
istället använder dom små tikar i sexuellt syfte . Expressen har dold kamera o blir erbjuden o "sätta" på den lilla tiken som blir nesvös när någon tog tag i rumpan på den.
dom beskriver hur dom använder getter o Åsnor som minsann inte " kommer undan" o skrattar åt det. Fy fan vilken plåga dom utsätts för.Jag mår illa och blev väldigt illa berörd.
Jag har samlat in 1 a4 ark namnunderskrifter för att dom ska fixa en lag mot det här.
kan inte släppa hur dom beskrev den lilla tiken hur den mådde o att dom skrattar åt att dom
lurat familjer att hundarna får ett bra hem.
Det är en som beskriver hur han smyger in i hästhagar o kör in hela nävar i hästen .
jag skulle lätt kunna slå ihjäl sådan personer. jag hoppas nu att det blir en ny lag på sånt
o inte på nån jävla gurka som ska vara rak enligt eu

4 kommentarer:

Maria sa...

Skriv upp mig på listan också.. fy så snuskigt..

Monica sa...

sjukt sjukt äkligt stakkars djur *ryser*
Jag har skrivit på listan eller hur?

sofie sa...

Kan du skriva dit mitt namn på listan?Lider med djuren.

Anonym sa...

Så jäkla hemskt.... skriv upp mitt namn Katarina Eriksson...

Kan meddela att det jag var ut på.... slutade inte bra... mannen återfunnen död... hemskt.