lördag 25 april 2009

hur

underbart kan livet vara? solen lyser o det är varmt .
vore det inte för alla mina nederlag skulle jag uppskatta denna dag.
Mobilen dog igår inte ett liv i den. bilen är trasig måste in på lagning
och 3 olyckan är all denna restskatt som jag måste betala för jag hade inga pengar
att betala skatt med förra året. bättre är det ju inte nu då. men deklartionen
är nu gjord då. suck.
såå hur kul kommer man få ikväll då? när man äntligen kommer ut på något
eftersom vi ska till folkan i kväll, man kommer väl hem kl 22.00 eller nåt.
Hade varit trevligt och vara i husvagnen en sån här helg men eftersom jag var tvungen och hyra ut föreningens lokal fred. lörd. så gick inte det heller.: (
det blev ett depp inlägg i dag och tyvärr ingen mobil bloggning ikväll ha det gott.

5 kommentarer:

Maria sa...

Oj va jobbigt det låter. förstår om du är deppig. Trist med såna tråkiga utgifter. Usch! hur går det med barn nu? Börjar det ordna sig eller är det lika lite barn ännu? Man får gnälla och ha deppiga inlägg i sin egen blogg. Det är det den är till för. Skriva vad man känner! hoppas allt ordnar sig och att det blir kul på Folkan ikväll!!

monica i ektorp sa...

välkommen till depp veckan samma här!! men min deppvecka är inte lika dyr som din ,med bil o mobil o skatt!!
Hoppas ni får jättetrevligt idag, varför ska du hem 22?

Monica sa...

var det kul i går? bra band? berätta dååra!!
Och när var ni hemma?

Anonym sa...

jo det var jättekul igår inte mycket folk och det var slut vid 12 men men skam den som ger sig åsa o jag drog in till stan bigben och hade urkul kom hem ca 4.00 hehe
kram Gunilla

Anonym sa...

Gunilla ? Driver du med mig eller?? :o monica