onsdag 10 juni 2009

Godmorgon

Äntligen har philips stulna moppe blivit lagad av ava mc och folksam godkänt att

dom betalar allt som kommer utöver 2000 kr skönt.

Nu är det bara hämtningen av den som ställer till det eftersom verkstan bara är öppen till kl 17

och jag jobbar ju oftast 6.45- 17.00 och ibland längre då det är kö på skurubron då blir det

till 17.30 utan raster.

så jag hoppas verkligen att den inte att det händer fler gånger det blir så mycke mer jobb

att polisanmäla, kontakta folksam o så. men jag vill verkligen hylla den trevliga polis

som ringde och sa att moppen var hittad hon tog sig tid o kollade upp tel nr åt mig

till ava mc. dom får så mycke skit av folk så nu måste man faktiskt berömma dom för sitt

jobb oxå. ; ) ha en bra dag i regnet. själv tänker jag nog baka bullar med barnen

istället för o gå ut.

Inga kommentarer: