söndag 26 juli 2009

Jag har inte kunnat bloggat på ett tag. mobilen är kaputt fick lov att ta tillbaka min gamla nokia
o den kan man inte blogga från.
Min dator är kaputt, Linneas dator likaså och philips oxå . allt skiter sig samtidigt.
Vi har varit i Malmköping på en marknad med ca 300 stånd mycket ville man ha om man haft pengar .
Idag åkte vi till baklucke loppisen i siggesta det var rätt kul det oxå men mamma tyckte
vi skulle ta med Ängla och det var ett misstag så mycket folk .
så är den sista semester veckan på ingång sen måste man börja jobba igen blää!
Men det är väl bra kanske man har ju bara stoppat i sig godsaker så snart ramlar man väl
framåt när man går .Håll tummarna för att jag får tillbaka min mobil på måndag ; ).

1 kommentar:

Monica sa...

jammen jag undra just var du tagit vägen, hoppas verkligen du får dim mobil snart, och att alla datorer blir friska? Kram;)