fredag 11 september 2009

Pappsen !hipp hipp hurra, grattis på din födelsedag !

Ja han fyller idag, samma dag som vissa katastrofer hände för några år sen.

I morse var det full fart på ängla ,hon brukar gå lös på morgonen för det är inga andra ute

den tiden vi går ut.

först fick hon syn på en katt. mitt i språnget när hon tänkte jaga så ropade jag nej ,hon

tvärstanna. hmm ok då tänkte hon, jag låter väl bli då.

i samma stund så hoppade herr o fru hare förbi nosen på henne . jippiii

då tar vi dom. Men matte var lika sur denna gång dom fick man inte heller jaga. :(

så då tänker inte jag göra morgon toalett heller då tänker jag gå in o äta frukost.

och så blev det så hon lär ju vara nödig snart o vi får gå ut igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis grattis ! till pappsen , jag vet 2 till som fyller år idag , ingen katastrof dag ;)!

Monica

Anonym sa...

va kul det gör vi jättegärna , ska kolla med Magnus så tar vi en dag ;)Monica

Anonym sa...

tänkte på planet som flög in i world trade center för 8 år sen när hur många människor som helst dog just den här dagen Gunilla