tisdag 17 november 2009

Min

Hund är visst inte som andra hundar.
Igår när vi var på idrottskola me barnen så hoppade ängla upp i vagnen för o värma upp rumpan
hon brukar göra det när vi står still på nån lekplats .Ja det är ju mysigt
Men igår när vi skulle gå hem från idrottskolan så vägrade hon hoppa ur för att det regnade
och hon hatar att bli blöt.
så jag tänkte ja ,ja hon får väl sitta där ett tag hon hoppar väl ur innan myrsjöskolan.
Men nej där satt hon , alla skolbarn som var på väg upp till matsalen just då fick syn på henne
o dom höll ju på att fnissa ihjäl sig en" hund i vagnen".mm tänkte jag snart kommer hon nog att ge upp o hoppa ur. Men nej hon satt där till vi kom ända hem då mötte vi min pappa o han blev
väldigt paff av att hitta en hund i vagnen. hehe o när vi anlände till porten då hoppade hon ur jätteglad.

Och när jag ska dammsuga blir hon överlycklig då förföljer hon dammsugaren o lägger sig bakom
där det blåser ut varmluft där ligger hon o blundar o njuter o förflyttar sig efter vartefter jag går runt med sugstina.

hon har lite egenheter för sig ; ).

2 kommentarer:

Monica sa...

hahahah sötnosen ;)

Anonym sa...

Hehe ja, dom är roliga dom små liven.Men hon såg ju ut att trivas så bra i vagnen. Kram/Åsa