söndag 29 augusti 2010

Grattis ängla!


På din 3 års dag.

3 kommentarer:

Kerstin: sa...

Grattis, grattis från Alfons och hans matte. Visst har du fått nåt extra gott idag?

Anonym sa...

tack tack ; ).
matte sjöng för mig jag undrade lite
vad hon höll på med men jag viftade
iallafall på svansen för o göra henne
glad sen fick jag en frukost macka med ost mums. kram och tass Ängla

Kerstin: sa...

Oj då här var det lite nytt. Va fint du har gjort! O Ängla är så fin!!!

Va spännande det skulle va om Alfons o Ängla fick leka. Troligtvis skulle Alfons bli väldigt förlägen. Han blir ofta det tillsammans med cavaliertikar. Konstigt! Han har haft det lite sorgligt i sommar för hans cavaliertjej blev överkörd. Dom har inte träffats så jätteofta men när dom har lekt har det i alla fall gått bra. Sorg och saknad....

Boken jag läste hette "Mitt liv med George" skriven av Judith Summers. En bra bok och i alla fall jag fick många igenkännande leenden.

Ha de bra!