torsdag 18 december 2008

halloj

I dag stack Philip iväg med skolan kl 12 dom skulle på tv inspelning med tv 6

med Erik o mackan. jag vet inte vad dom skulle göra men jag får väl förhöra sonen senare.

Nu ska jag o Linnea snart iväg på Årets julgala som skolan har arangerat.

så då är man inte hemma förrän sent på kvällen.

Jag har ju faktiskt hunnit vila mig lite idag blev ledig bara så där , inga barn dök upp.

så då slängde jag fram julgranen o åkte till forum ,införskaffade mig en ny termometer

så jag kan se hur många grader det är ute. det kan ju vara bra o veta ; ).

igår kom ju mina gäst katter oxå julle o Lurvas. dom tyckte det var kul med plastgranen.

ligga o mysa under.

tyvärr blir nog inga bilder från galan det brukar vara så mörkt , synd.

ha det gott

1 kommentar:

Monica sa...

FASEN VA SKÖNT VAR DOMSJUKA ;)
Kommandoran var också på det i tisdags tyckte det var kul tror jag ;)