onsdag 3 december 2008

varning!

Vill bara varna er för o handla från shopping4net nätet .
jag beställde 2st paket med 5 små parfymer till killarna i julklapp och en gåvo set till dottern
med parfymer o lotion o dusch creme.
när detta anländer visar det sig att herrparfymen inte är herr utan 3 st dam o 2 herr
det stod det inget om på herrsidan av parfymer. dessutom när jag kollar dotterns paket
då fattas det den stora parfymen det gapar tomt ett stort hål efter den.
förbannad mailar jag detta till dom o dom vill att jag skickar tillbaka detta så jag kan få en ny
o den andra "herrparfymen" vill jag inte heller ha grabbarna vill nog inte ha damdoft.
jag skickar tillbaka allt.
i går fick jag tillbaka paket men linneas parfym men jag fick samma paket tillbaka
o ett papper där det står att jag får paket till halva priset för att parfymen fattas o för att
produkterna är använda, vaaa?
jag ringer upp ilsken som bi , till svar får jag att det kunde ju ha varit jag som tagit parfymen o dessutom hade produkterna blivit använda . jaa? det var ju därför jag skickade till baka dom för jag fíck deras second hand prylar. men dom anklagar mig för att ha både stulit o använt grejerna
hade det varit ett annat företag ellos eller nåt då hade det inte varit något problem
men dom här förnedrar o beskyller. när man går in o gogglar på nätet så är det fler som råkat ut för massa problem som t.e.x när man ska skicka tillbaka en vara så brukar man få en postlapp med fri frakt men icke här ,då får man betala själv det fick jag också
en del av dom har väntat månadvis på linser o andra produker andra har fått kräm med glassplitter i o varken fått till baka pengar eller ny kräm trots retur men egna pengar.
en annan tjej fick vänta på sina linser en månad utan förklaring att det var slut sen kom ett paket till ena ögat utan en förklaring att det var slut från leverantören.
så sprid gärna detta för nu ska jag sänka dom djävlarna tills dom får lägga ner.

2 kommentarer:

sofie sa...

Men fy fasiken vad oförskämt av företaget anklaga en kund på det viset.Kolla med kosument upplysningen hur du kan gå till väga för att få pengarna tillbaka och berätta även hur du har blivit behandlad.Kommer dom upp på svarta listan så blir dom nog begraven efter ett tag.Jag skulle ha gjort som jag har skrivit.Kram

Monica sa...

nämen va fam ring sverker eller konsumentverket!!
Idioter !!