torsdag 18 februari 2010

Det här mailet skickade jag till soft bar .

Hej!
Min son var på er bar i lördags för och fira en kompis
under kvällen blev han tråkad av 2 okända killar för hans tandställning
inne på baren drog dom till min son varav han går till vakten för han vill inte
ha bråk.
vakten då med sin okompetens slänger då ut allihop.
samtidigt.
utan för blir han påhoppad sparkad i magen så han faller bakåt skrapar upp
sina händer i fallet slår i bakhuvudet när han ligger så passar dom på att
sparka honom i huvudet på höger öra.
detta slutade på sjukhus såklart ,kanske är han märkt för livet med tinnitus.
kanske nåt ännu värre det vet dom inte än.
Det är ju ingen vidare reklam för er.
har vakterna ingen utbildning ? el medkänsla ?
detta borde dom ha förutsett till med jag gjorde det.
vem som helst hade ringt polisen det gjorde andra vakter på andra ställen när
det hände där. för vi var ju inte ensam på akuten i detta ärende.
När någon nu inte vill bråka kan man inte ta till sig det då?
ni kanske ska se över bristerna innan det händer någon annan
som kanske inte hade samma " tur" som min son. / /gunilla Lindblad

1 kommentar:

Anonym sa...

vad tråkigt, så ska det inte gå till. hoppas han mår bättre