måndag 15 februari 2010

Sebastian min stora son som fyller 20 var på bar som heter soft bar i lördags.
för att fira en kompis som fyllde år.
under hela den kvällen satt det 2 andra som dom inte känner och tråkade basse för
hans tandställning.
senare på kvällen så klappade dom till honom och då gick han till vakten och sa till
istället för o bråka.
vakten brydde sig inte ett skit han slängde ut allihop istället .
varav bråk makarna hoppar på sebastian utan för ger honom en spark i maagen så han faller
bakåt och då tar han i men händerna så dom blir aldeless uppskrapade slår i bakhuvudet
då när han ligger passar dom på att sparka honom honom i huvudet vid höger öra.
tur att hans kompisar är såna som ställer upp dom håller fast dom så sebastian kommer på fötter
då drar dom så sebastian o kompisarna tar en taxi hem.
jag vaknar 2.45 av att han står o ropar på mig i hallen att jag måste komma.
det var som en mardröm det här har jag fasat för.
vi åkte in till sös satt där 3,5 timme men vi fick komma in på en gång dom kunde inte se
något i hans öra för han hade så mycke vax (trånga hörselgångar) men det tjuter
och känns som nåt är trasigt. men dom plåstrade om honom gjorde ett test o kollade
om han hade nån hjärn skada men det hade han inte. röntgade händerna men det var inget heller. så nu måste han ner på vårdcentralen idag o spola så får dom titta honom i örat.
Bara han nu inte får tinnitus resten av livet.
jäkla vakter som nochar såna här saker. ska skicka ett mail till soft bar säja några väl valda ord

1 kommentar:

Monica sa...

Som du själv skriver måste detta var det värsta som kan hända ens barn som man alltid är orolig för när dom är ute;(
Jäkla ställe också!
Jag skulle fan anmäla dom!
Fan för idioter, alltså "vuxna" människor som trackar han för tandställning, va fan !
???
Helt sjukt!
OprovoceraD BRÅK , USJ VA ARG JAG BLIR OCH våra UNGDOMMMAR 14-15 ÅR OCH BLÅSTA I HUVUDET , DET HÄNDER ALDRIG MIG !!
jAG SKA BE KOMMANDORAN LÄSA DETTA!
OCH SPRIDA DET VIDARE!
Kan ju lika gott hända henne ,
Ta hand om er!
Kram