tisdag 13 januari 2009

Å


Va kul nu har jag oxå en bärbar en lila

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nice !!!


Crille.

Monica sa...

Grattis bara så där??
Hur fixar man det ?
Hur går det för syster? såg budet har gått upp nu, vi är inte med...

sofie sa...

Grattis,jag skaffade min förra månaden.Kram

hoppolek sa...

nja! har funderat ett tag på en bärbar men jag har ju krav hehe lila ska det ju va så jag beställde en på avbet. på dell. jag har inte hört något från syrran ska kolla me henne.har ni inte budat på den andra då? det skulle ha varit kul om ni kom till den här sidan : ) kram g

Maria sa...

Åh va snygg!! Kul!

Maria sa...

Hallå där! vi vill ha dom kvar på vår sida ju.. Nån kan vi väl få ha här ;)

Monica sa...

är den lila?
Coolt ;) !!
Men jag tycker den är några kvatdrat för lite , ,men nnu har jag kikat på en på ornöv lägenhet ;) men den tycker väl M är för dyr, fattar inte varför jag kikar kommer endå inte bli nått! ;)