tisdag 13 januari 2009

Grattis


Mamma på din födelsedag kram

7 kommentarer:

Monica sa...

Lila förstås ;) snygga !!
Grattis från mig med ... *vinkar upp*

Monica sa...

http://www.thecutestblogontheblock.com/
just nu ligger dom nere men om du kikar igenom finns det säkert en massa lila bakgrunder ;)

Maria sa...

Snygg din dator.. Jag fick en från jobbet nyss. Sa att jag ville ha en liten rosa dator :) Hasse vår dataansvarige tyckte inte det :)

Kul med lite färg ju.
Är det många som kommer på tupperware?

hoppolek sa...

hej vet inte hur många som kommer på tupperware partyt dom har inte svarat ,hoppas det blir nån iallafall ;). precis det är ju roligare om det är färger på datan .

Anonym sa...

hur går det med huset jag är nyfiken!!!
Jag får inga bud på mobilen längre !!
BERÄTTA!! ;) Monica

hoppolek sa...

syrran hoppade av huset det låg då på 2,4 miljoner

sofie sa...

Gå in på min blogg.Kram från Sofie