fredag 23 januari 2009

men är det verkligen Fredag idag? va sköönt!
eftersom mitt liv just nu består av att gå o kolla skolor, peppa ungar till bra
betyg så dom kommer in på rätt linje och så .då hinner man inte med något annat.
Dessutom har ju Linnea gått om 1 klass eftersom hon hade det jobbigt när det blev skilsmässa
och en dum alkoholiserad pappa. så kom hon efter i skolan.
så nu ska ju hon börja årskurs 7 till hösten fast hon fyller 14.
o då ska man välja profilklass i myrsjö.
Det hon gillar är att teckna så vi kollade in kultur klassen i går kväll
och kelade med skolans ödlor i den delen som philip går i Na.
Så det blir nog kultur för hennes del.
I morgon blir det Nacka gymnasium med philip för att kolla in el linjen.
Även nästa vecka ska jag o philip åka till gustavsberg o kika på vtg o kolla el linjen där.
japp full fart alltså.Det är ju så när man är ensam om barnen o inte har någon att dela
detta med då får man ta allt själv och dessutom gånger 3 eftersom man har 3 ungar.
Fatta alla beslut ,se till att dom sköter sig o mycket mycket mer det kan nog bli en hel roman
så därför avslutar jag här.ha det gott i helgen

5 kommentarer:

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Monica sa...

du är grym jag har bara en , tycker det är jobbigt, men du har 3, bästa mamman ;) det tycker säkert dina barn med..
Heja oss

Monica sa...

oj använde visst samma ord som maria GRYM haha

sofie sa...

Jag tycker att Åsa och du är duktiga på att ta hand om era ungdomar.Ni är som mammor ska vara.Kram

hoppolek sa...

tack för att positiva kommentarer o jag vet att alla ni gör ett jättejobb oxå som förälder.
så det är skönt o veta att man är i gott sällskap ; ) nån som förstår